EnergyProof spreekt in ondernemersmagazine over inkoopcollectief Alphen Energie

2021-08-25T11:35:06+01:00 2020/10/08|
In ondernemersmagazine INTO Business Magazine Alphen staat deze maand een interview over het inkoopcollectief Alphen Energie van EnergyProof. Bart Houtkoop van EnergyProof legt samen met de Alphense ondernemer en klant Martin Kalkhoven uit hoe EnergyProof zijn horecabedrijven Maggie Blue, ’s Molenaarsbrug en Wet ’n Wild heeft geholpen tijdens de lock-down.

In de moeilijke periode van de lock-down als gevolg van de coronacrisis dit voorjaar stond Kalkhoven net als veel horecaondernemers voor een behoorlijke uitdaging. Zijn zaken moesten hun deuren maar liefst drie maanden sluiten. Dus had hij veel begripvolle gesprekken met zijn leveranciers. Maar de energiebedrijven bleken hardvochtig en ‘bepaald niet meedenkend’, zegt hij nu eufemistisch in het interview.

Goede relaties energiebedrijven

Overstappen naar inkoopcollectief Alphen Energie bood uitkomst, legt Houtkoop uit in het artikel. “Martin is als ondernemer met drie bedrijven gewoon keihard geraakt door de coronacrisis en lock-down”, zegt hij. “Wij hebben natuurlijk goede en nauwe relaties met energiebedrijven en werken al jaren met leveranciers die wel meedenken met klanten. In situaties als deze blijkt dat bijzonder waardevol.”

Gastheerschap naar klanten

Kalkhoven is dus erg gelukkig met de overstap en het feit dat de inkoop van energie nu goed is geregeld. “Bij Alphen Energie is onze energie goed en voor een heel aantrekkelijk tarief georganiseerd. Het gastheerschap naar onze klanten is onze primaire zorg en daar kunnen we ons nu weer volledig op concentreren”, zegt hij in het interview in INTO Business.

Verder lezen

Lees het hele artikel bij INTO Business

Meer informatie over ons inkoopcollectief Alphen Energie